داغ ترین خبر:

ورود / عضویت

BimeClick

عضویت در سایت

فراموشی رمز عبور

مدل بیمه عمر و سرمایه گذاری به صورت ترکیب بیمه و سرمایه گذاری اولین بار توسط شرکت بیمه کارآفرین ارائه شد. داشتن پوشش های بیمه ای همراه سرمایه گذاری از مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد. در این نوشته ما به بررسی کلی بیمه عمر و سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

انواع بیمه عمر کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین این بیمه نامه را در ۳ طرح مختلف برای بیمه گذاران عمر ارائه می کند:

بیمه عمر انفرادی

بیمه عمر انفرادی کارآفرین ، با پرداخت حق بیمه پوشش های بیمه ای و سرمایه گذاری برای وی ارائه می کند. در این بمیه نامه فقط یک نفر تحت پوشش قرار می گیرد.

بیمه عمر مشترک کارآفرین

بیمه عمر مشترک، از طرح های نوین بیمه عمر و سرمایه گذاری کارآفرین است که با پرداخت یک حق بیمه دو نفر تحت پوشش قرار می گیرند. پوشش ها و سرمایه گذاری که در این بیمه نامه انجام می شود همانند بمیه عمر انفرادی می باشد.

بیمه عمر طرح خود پرداخت کارآفرین

در این طرح بیمه عمر کارآفرین، حق بیمه چند ساله بیمه عمر یکجا و اول قرارداد پرداخت می شود و فرد بیمه شده تا پایان مدت بیمه نامه هیچ مبلغ دیگری را پرداخت نمی کند. این طرح بیمه عمر توسط برخی از شرکت های بیمه از جمله شرکت بیمه کارآفرین ارائه می شود.

 

پوشش های بیمه عمر

پوشش فوت طبیعی: این پوشش اصلی ترین پوشش بیمه عمر کارآفرین است که بر اساس حق بیمه پرداخت محاسبه می شود . سقف این پوشش در بیمه عمر کارآفرین تا ۴۰۰ میلیون تومان می باشد. اگر فرد بیمه شده در طول بیمه نامه فوت نماید سرمایه فوت به همراه اندوخته بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود.

پوشش سرمایه فوت به علت حادثه: اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید علاوه بر سرمایه فوت عادی ، پوشش سرمایه فوت به علت حادثه به همراه اندوخته به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود. میزان سرمایه فوت در اثر حادثه تا ۴ برابر سرمایه فوت طبیعی می باشد.

پوشش بیماری های خاص: بیماری های خاص تحت پوشش در بیمه عمر کار آفرین شامل انواع سرطان ، سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن می باشد. میزان پوشش بیماری ها بر اساس سرمایه فوت بیمه نامه محاسبه می شود و سقف این پوشش در بیمه عمر کارآفرین ۵۰ میلیون تومان می باشد.

پوشش ازکارافتادگی: اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه نامه از کارافتاده شود ، تا پایان مدت قرارداد از پزداخت حق بمیه معاف شده و شرکت بیمه کارآفرین پرداخت حق بیمه را انجام یم دهد.

 

مزایای بیمه عمر کارآفرین

بیمه عمر کارآفرین برای بیمه شده های بمیه نامه عمر مزایای فراوانی دارد که فرد بیمه شده از همان ابتدای قرارداد می تواند از بیشتر مزایای بیمه ای خود استفاده نماید. مزایای بیمه عمر کارآفرین عبارتند از:

وام بیمه عمر کارآفرین

هر فرد بیمه شده می تواند با پایان سال دوم بیمه ای خود تا ۹۰درصد از اندوخته خود را وام بگیرد. زمان دریافت وام همه پوشش های بیمه ای وی همچنان جاری می باشد.

سود قطعی بیمه عمر کارآفرین

از همان ابتدای قرارداد به حق بمیه پرداختی فرد و اندوخته بیمه عمر سود قطعی پرداخت می شود. سود قطعی مصوب بیمه مرکزی بوده و تا پایان قرارداد بر اساس قانون بیمه مرکزی به بیمه نامه های عمر پرداخت می شود.

بازخرید بیمه عمر کارآفرین

اگر نیاز ضروری به یک کمک مالی دارید و می خواهید از اندوخته بیمه نامه عمرتان استفاده کنید بازخرید بیمه عمر کارآفرین می تواند آخرین گزینه روی میز برای شما باشد. با باز خرید بیمه عمر در واقع شما  از بیمه عمر تان انصراف داده اید و همه پوشش های بیمه نامه شما از بین خواهند رفت.

معافیت مالیاتی بیمه عمر کارآفرین

سرمایه بیمه نامه عمر کارآفرین معاف از مالیات بوده و حتی در زمانی که بیمه شده فوت نماید و این مبلغ به ذینفعان وی پرداخت شود، نیاز به انحصار وراث هم ندارد مگر این که ذینفع بیمه نامه وراث قانونی مشخص شده باشد.

استعلام سوابق بیمه عمر کارآفرین

هر فردی می تواند سوابق بیمه نامه عمر کارآفرین خود را از طریق وب است بیمه کلیک مشاهده نماید. کافی است که شما کد بیمه گذاری و شماره بیمه نامه را در قسمت خدمات الکترونیک و مشاهده سوابق بیمه عمر کارآفرین نمایید. از این طریق تمامی سوابق بیمه شما قابل بررسی می باشد.

استعلام اندوخته بیمه عمر کارآفرین

اگر می خواهید اندوخته بیمه نامه عمر کارآفرین تان را بررسی کنید کافی است که با همراه داشتن کد بیمه گذاری و شماره بیمه نامه به صورت آنلاین و از طریق وب سایت بیمه کارآفرین اندوخته بیمه نامه تان را بررسی کنید.

خرید بیمه عمر کارآفرین

اگر به دنبال خرید بهترین بیمه عمر هستید بیمه عمر کارآفرین می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. کارشناسان بیمه عمر سامانه بیمه کلیک می توانند شما در مقایسه و انتخاب بیمه عمرتان همراهی کنند.  می توانیددرخواست خرید بیمه عمر تان را برای ما ارسال کنید.

 

 

 

-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *