داغ ترین خبر:

ورود / عضویت

BimeClick

عضویت در سایت

فراموشی رمز عبور

دریافت وام از هر موسسه مالی و بانکی با توجه به تشریفات اداری که دارد می تواند زمان بر بوده و شاید هم در برخی از مواقع با توجه به شرایط قانونی امکان دریافت وام هم وجود نداشته باشد. وام بیمه عمر ایران می تواند برای همه بیمه گذاران بیمه عمر ایران یک مزیت ارزشمند باشد . در این نوشته به نخوه پرداخت وام بیمه عمر ایران خواهیم پرداخت.

بیمه عمر ایران

داشتن پوشش های بیمه ای به همراه سرمایه گذاری که برای شما شکل می گیرد از مزایای بیمه عمر ایران می باشد. در بیمه عمر ایران هر فردی می تواند به انتخاب خود میزان حق بیمه عمرش را انتخاب کرده و در طول مدت بیمه نامه هم می تواند میزان حق بیمه عمرش را افزایش یا کاهش دهد. در کنار سرمایه گذاری که در نتیجه مجموع پرداختی های شما شکل می گیرد، پوشش های بیمه عمر ایران می تواند یک مزیت مهم دیگر بیمه عمر ایران است.

پرداخت وام بیمه عمر ایران

گرفتن وام از اندوخته بیمه عمر ایران بر اساس شرایط بیمه عمر ایران، برابر با ۹۰ در صد از اندوخته است. هر فردی می تواند بعد از پایان سال دوم بیمه عمر بدون نیاز به ضامن بانکی و یا وثیقه می تواند به راحتی از اندوخته بیمه عمر خود وام بگیرد.

دریافت وام بیمه عمر ایران

مبلغ  وام بیمه عمر ایران به صورت دقیق کاملا وابسته به سال بیمه ای و میزان اندوخته و حق بیمه پرداختی وی می باشد و معمولا به صور اینترنتی محاسبه می شود. پروسه دریافت وام به این صورت است که فرد بیمه شده درخواست دریافت وام را به شرکت بیمه ارسال کرده و شرکت با بررسی شرایط بیمه نامه وی مجوز دریافت وام را صادر می کند و معمولا تا ۱۰ روز کاری  مبلغ وام به حساب فرد واریز می شود.

سود وام بیمه عمر ایران

میزان سود وام بیمه عمر ایران در زمان امضای قرارداد وام به بیمه شده اعلام می شود. اما نکته جالب در دریافت وام بیمه عمر این است که در زمانی که شما از اندوخته بیمه عمر خود وام می گیرید همه پوشش های بیمه ای همچنان برای شما برقرار می باشد و همچنان سود قطعی بیمه عمر ایران به اندوخته شما پرداخت می شود. اگر زمانی نیاز فوری به پول داشته باشید بهتر است که به جای انصراف از بیمه عمر ایران از بیمه عمر خود وام بگیرید.

 

در گرفتن وام بیمه عمر ایران چه نکاتی را باید بدانیم؟

گرفتن وام بهترین راه حل برای زمانی است که شما نیاز به پول نقد دارید. به جای برداشت از اندوخته و خدای نکرده به جای بازخریدی بیمه عمر ایران می توانید ۹۰درصد از اندوخته تان را وام بگیرید.

انصراف از بیمه عمر ایران یا همان بازخریدی بیمه عمر ایران اخرین گزینه در بیمه عمر ایران است که می توانید از مزایای مالی بیمه عمر استفاده کنید.

اگر این سوال را دارید که با گرفتن وام ایا در سرمایه گذاری بیمه عمر ایران مشکلی پیش می اید  یا نه؟ باید گفت اگر شما اقساط بیمه عمرتان را به صورت منظم پرداخت کنید هیچ مشکلی در سرمایه گذاری شما اتفاق نمی افتد. حتی می توانید برای چند بار در طول داشتن بیمه عمر ایران وام بگیرید.

اگر مبلغ وام بیمه عمر برای شما مهم است که بالا باشد، می توانید با پرداخت حق بیمه بالاتر اندوخته بیمه ای بالایی داشته و وام بیشتری نیز دریافت نمایید.

اگر مبلغی را که شما به عنوان وام از محل بیمه عمر ایران دریافت کرده اید را به شرکت بیمه پرداخت ننمایید، شرکت بیمه از محل بیمه عمر شما پوشش های شما را کسر می کند تا این که نهایتا بیمه نامه شما به صفر رسیده و دیگر بیمه عمری را نخواهید داشت.

 

پرداخت اقساط وام بیمه عمر ایران

اگر شما از بیمه عمر ایران وام گرفته اید باید اقساط بیمه عمر را سر موقع پرداخت نمایید. مبلغ هر قسط و تعداد اقساط بستگی به مقدار وام دریافتی از طرف شما و تعداد قسط های پرداختی از طرف شما دارد.نهایت قسطی که شما می توانید اقساط بیمه عمر را باز پرداخت کنید نهایتا تا ۳۶ قسط می باشد. بعد از دریافت وام شما می توانید اقساط وام بیمه عمر ایران را از طریق اینترنتی پرداخت نمایید.

پرداخت اقساط در زمان مشص شده در دفترچه اقساط بیمه عمر ایران، در سود دهی بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه عمر خلالی را ایجاد نمی کند.

خرید بیمه عمر ایران

اگر هنوز بیمه عمری را نخریده اید و انتخاب شما بیمه عمر ایران است، می توانید درخواست خرید بیمه عمر ایران را برای بیمه کلیک ارسال نمایید. کارشناسان بخش بیمه عمر با شما تماس گرفته و با انجام مقایسه بین بیمه نامه های عمر را از طریق جدول بیمه عمر برای شما انجام می دهند. اگر هم تمایل به مقایسه بیمه عمر ایران با سایر بیمه های عمر دارید می توانید از مشاوران بیمه عمر بیمه کلیک کمک بگیرید. ثبت نام اینترنتی بیمه عمر ایران از طریق سامانه بیمه کلیک امکان پذیر است.

در جدول بیمه عمری که برای شما ارسال می شود، مبالغ بازخرید بیمه عمر ایران، میزان سود دهی بیمه عمر ایران، اندوخته سرمایه گذاری بیمه عمر ایران و میزان پوشش های بیمه عمر ایران قابل بررسی می باشد.

-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *