داغ ترین خبر:

ورود / عضویت

BimeClick

عضویت در سایت

فراموشی رمز عبور

با همه حوادث رانندگی و تصادفاتی که هر ساله و هر روزه شاهد ان هستیم داشتن پوشش در زمان خسارت می تواند کمک بزرگی برای ما باشد. با وجود همه این اتفاقات، بیمه بدنه در کنار بیمه شخص ثالث برای هر دارنده وسیله نقلیه الزامی به نظر می رسد. در این نوشته به بررسی بیمه بدنه شرکت بیمه ایران می پردازیم.

پوشش های بیمه بدنه ایران
بیمه بدنه ایران دارای دو نوع پوشش اصلی و پوشش اضافی می باشد.

پوشش های اصلی بیمه بدنه ایران
قیمت پایه بیمه بدنه با داشتن پوشش های اصلی بیمه بدنه محاسبه می شود. پوشش های اصلی بیمه بدنه  ایران عبارتند از:
پوشش سرقت کلی خودرو
پوشش حادثه و تصادف
پوشش آتش سوزی و صاعقه و انفجار

شرکت بیمه ایران بر اساس شرایط بیمه بدنه ایران پوشش های فوق را به بیمه گذاران بیمه بدنه ارائه می کنند.

پوشش های اضافی بیمه بدنه ایران
هر فرد بیمه گذار بیمه بدنه می تواند علاوه بر پوشش های اصلی پوشش های اضافی را برای خودروی خود تهیه نماید که در زمان خسارت بتواند از پوشش های بیمه ای خود استفاده نماید. پوشش های اضافی بیمه بدنه ایران عبارتند از:
-پوشش پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی
-پوشش شکست شیشه
-پوشش سرقت لوازم و قطعات
-پوشش بلایای طبیعی
-پوشش نوسانات قیمت
-غرامت استفاده نکردن از وسیله نقلیه در زمان تعمیرات
-پوشش میخ کشی در بیمه بدنه ( این پوشش فقط توسط شرکت بیمه ایران ارائه می شود)

تخفیف بیمه بدنه بیمه ایران
شرکت بیمه ایران در صدور بیمه بدنه تخفیف هایی را ارائه می کند. تخفیف بیمه بدنه ایران در محاسبه بیمه بدنه باعث کاهش قیمت بیمه بدنه ایران می شود:
-تخفیف پرداخت نقدی بیمه بدنه
-تخفیف داشتن سابقه عدم خسارت در بیمه بدنه
-تخفیف های گروهی در بیمه بدنه
-تخفیف های مناسبتی بیمه بدنه ایران
-تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر بیمه ایران
تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر بیمه ایران از جمله تخفیفات پرطرفداری می باشد که همه افرادی که دارای خودروی صفر هستند می توانند از این پوشش استفاده نمایند.

محاسبه بیمه بدنه ایران

در زمان استعلام بیمه بدنه بیمه ایران چند فاکتور مهم در محاسبه بیمه بدنه تاثیر گذارند. در واقع نرخ دهی بیمه بدنه ایران بر اساس چند عامل زیر محاسبه می شود.
-ارزش خودرو
-سابقه داشتن تخفیف بیمه بدنه
-مدل خودرو
-سال ساخت خودرو
-پوشش های اضافی بیمه بدنه
-استفاده از سایر تخفیفات بیمه بدنه

این نکته را فراموش نکنید که بیمه بدنه حتی جبران خساراتی که خود شما مقصر حادثه بوده اید و خودروی شما هم اسیب دیده را پرداخت می کند.

الحاقیه بیمه بدنه ایران
الحاقیه بخش از بیمه نامه است که اگر تغییراتی در بیمه نامه اتفاق بیافتد به صورت الحاقیه به بیمه نامه اضافه می شود. مخصوصا در بازار کنونی که ارزش خودروهای داخلی و خارجی افزایش قیمت داشته اند حتما باید همه بیمه گذاران الحاقیه افزایش قیمت خودرو را به بیمه بدنه شان اضافه نمایند تا در زمان خسارت به درد سر نیافتند ویا اگر شما بخواهید پوشش های دیگری را به بیمه نامه بدنه تان اضافه کنید باید بر اساس الحاقیه این تغییرات را روی بیمه بدنه تان انجام دهید.

تمدید بیمه بدنه ایران
اگر بیمه نامه بدنه ایران دارید و زمان تمدید این بیمه نامه فرا رسیده است می توانید تمدید بیمه نامه تان را از طریق بیمه کلیک انجام دهید و یا حتی می توانید تاریخ تمدید بیمه بدنه تان را در بخش تمدید بیمه بدنه ثبت نمایید تا در سررسید تاریخ تمدید همکاران بخش اتومبیل شما تماس گرفته و تمدید بیمه بدنتان را انجام دهند. این نکتته را فراموش نکنید که شما می توانید در زمان تمدید بیمه بدنه ، شرکت بیمه ای تان را برای استفاده از تخفیفات مختلف شرکت های بیمه ای یا برای انتخاب شرکت بیمه ای که خسارت دهی بهتر داشته باشد، تغییر دهید. در هر صورت بیمه کلیک همراه شما در زمان تمدید بیمه بدنه می باشد.

استعلام بیمه بدنه بیمه ایران
اگر انتخاب شما در بین شرکت های ارائه دهنده بیمه بدنه ، بیمه بدنه ایران است ، می توانید درخواست خرید بیمه بدنه بیمه ایران را به سامانه بیمه کلیک ارسال نمایید. کارشناسان بخش اتومبیل بیمه کلیک در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مشاوره کامل در باره بیمه بدنه را در اختیار شما خواهند گذاشت. حتی مقایسه قیمت به همراه مشاوره تخصصی برای شما انجام پذیر است. مقایسه شرایط بیمه بدنه برای شما از طریق سامانه بیمه کلیک امکان پذیر می باشد. حتی اگر بخواهید بیمه بدنه دو یا چند شرکت مختلف را باهم مقایسه کنید می توانید در زمان ارسال درخواست برای مشاوره و خرید بیمه بدنه تعداد شرکت های مورد درخواستتان را ارسال نمایید. در خرید بیمه بدنه معیار انتخاب شما بیمه بدنه ارزان نباشد، همواره بهترین بیمه بدنه را از شرکت های مختلف بیمه درخواست نمایید.

 

 

-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *