داغ ترین خبر:

ورود / عضویت

BimeClick

عضویت در سایت

فراموشی رمز عبور

بیمه شخص ثالث پوشش های لازم برای خسارات جانی و مالی خودروی شما را جبران می کند و برای داشتن پوشش بیشتر برای خساراتی از جمله سرقت و برخی از بلایای طبیعی و … باید بیمه بدنه داشته باشید. این که چقدر این بیمه نامه ضروری است و چرا باید بیمه بدنه داشته باشیم و با داشتن این بیمه نامه چه پوشش هایی را باید داشته باشیم همه مواردی هستند که در این نوشته به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. (بیشتر…)

ادامه مطلب

با همه حوادث رانندگی و تصادفاتی که هر ساله و هر روزه شاهد ان هستیم داشتن پوشش در زمان خسارت می تواند کمک بزرگی برای ما باشد. با وجود همه این اتفاقات، بیمه بدنه در کنار بیمه شخص ثالث برای هر دارنده وسیله نقلیه الزامی به نظر می رسد. در این نوشته به بررسی بیمه بدنه شرکت بیمه ایران می پردازیم. (بیشتر…)

ادامه مطلب

ارسال آخرین مطالب سایت به روزانه در ایمیل شما!

اگر به دنبال خرید بیمه عمر هستید می دانید که برای داشتن بهترین بیمه عمر باید تمام جوانب این بیمه نامه را بررسی کنید. اطلاع از میزان سود دهی این بیمه نامه به همراه پوشش های بیمه ای و … می تواند شما را در انتخاب بهترین بیمه عمر کمک نماید. هر شرکت بیمه ای که از طرف شما به عنوان شرکت بیمه گر انتخاب شده است دارای شرایط مربوط به خود در انتخاب بیمه عمر باشد. بیمه عمر ایران یکی از بیمه نامه های عمری است که درارای سابقه بیمه ای بسیاری در صنعت بیمه می باشد. قبل از خرید بیمه عمر ایران  و در زمان استعلام بیمه عمر ایران جدول بیمه عمر راهنمای مناسبی برای مقایسه پوشش ها و نوع سرمایه گذاری برای شما می باشد. در این نوشته به بررسی موارد مهم جدول بیمه عمر ایران می پردازیم. (بیشتر…)

ادامه مطلب

در انتخاب هر بیمه عمر ، جدول بیمه عمر  یکی از گزینه هایی است که می تواند شما را یاری نماید. اگر می خواهید پوشش ها و سرمایه گذاری نهایی هر بیمه نامه عمر را مشاهده کنید نیز می توانید از جدول بیمه عمر آن شرکت بیمه ای کمک بگیرید. د راین نوشته بر آن هستیم تا نگاهی کلی به جدول بیمه عمر پاسارگاد داشته باشیم. (بیشتر…)

ادامه مطلب

مدل بیمه عمر و سرمایه گذاری به صورت ترکیب بیمه و سرمایه گذاری اولین بار توسط شرکت بیمه کارآفرین ارائه شد. داشتن پوشش های بیمه ای همراه سرمایه گذاری از مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد. در این نوشته ما به بررسی کلی بیمه عمر و سرمایه گذاری خواهیم پرداخت. (بیشتر…)

ادامه مطلب
صفحه 1 از 3412345...102030...قبلی »